STAŇTE SA ČLENOM NÁŠHO TÍMU
Najväčšou hodnotou sú pre nás zamestnanci. Za bezpečným a stabilným prenosom elektriny nie sú len moderné technológie, ale najmä špičkoví ľudia. Zakladáme si na tom, aby pre nás pracovali tí najlepší z najlepších.
Stať sa súčasťou nášho tímu znamená pracovať pre spoľahlivého a stabilného zamestnávateľa. Zamestnancom dávame možnosť realizovať sa, podporujeme vzdelávanie, osobnostný a kariérny rozvoj. Energetický systém sa mení a dynamizuje. V SEPS pribúdajú výzvy a priestor na sebarealizáciu pre energetikov, ale aj odborníkov na biznisové analýzy, IT, stratégie či financie a obchod.
Čím nás môžete najviac zaujať na pracovnom pohovore?
- hovorí za Vás odborná kvalifikácia a skúsenosti, ale vážime si aj dravých absolventov
- máte zmysel pre zodpovednosť
- chcete pracovať pre veľkú spoločnosť, ste tímový hráč
- slová lojalita a pracovitosť sa s Vami prirodzene spájajú
Budeme radi, ak k Vašej žiadosti o prácu v SEPS pripojíte:
- životopis
- motivačný list
- certifikáty a potvrdenia o absolvovaných odborných kurzoch a vzdelávaniach
Žiadosť o prácu zasielajte na adresu vyberove.konania(zavinac)sepsas.sk.
Máme energiu na správnom mieste. Buďte súčasťou silného a spoľahlivého tímu SEPS.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 1.845,00 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11 % / polrok
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- zabezpečenie prevádzky telekomunikačných sieti a zariadení spoločnosti,
- zabezpečenie prevádzky komunikačných zariadení na prenos signálov ochrán,
- zabezpečenie analýzy poruchových stavov telekomunikačnej infraštruktúry, návrh, koordinácia a realizácia nápravných opatrení,
- zabezpečenie správy databázy, prevádzkovaných telekomunikačných okruhov a prvkov telekomunikačnej infraštruktúry,
- zabezpečenie prevádzky napájacích prvkov telekomunikačnej infraštruktúry,
- zabezpečovanie pohotovostných služieb,
- zabezpečenie pravidelnej údržby telekomunikačných zariadení spoločnosti,
- preberanie nových, rekonštruovaných a opravených telekomunikačných zariadení a uvádzanie ich do prevádzky,
- spracovanie návrhov na zavádzanie nových telekomunikačných systémov,
- spolupráca pri riadení bezpečnosti v oblasti telekomunikácií,
- spolupráca pri investičnej výstavbe telekomunikačných zariadení,
- spracovanie podnikových noriem a smerníc v oblasti telekomunikácií,
- spolupráca so zahraničnými partnermi na riešení úloh v oblasti telekomunikácií.
Súčasťou výkonu práce je aj výkon práce na pracovnej ceste mimo pracoviska Žilina.
Požadované vzdelanie uchádzača
ÚSO (úplné stredné odborné) v odbore elektrotechnika, telekomunikácie, informatika
Požadovaná prax
VŠ – 2 r. / Bc – 4 r. / ÚSO – 6 r.
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ‐ pokročilý
MS Windows – pokročilý
Počítačové zručnosti – špecifické
znalosť v oblasti komunikačných štandardov používaných v oblasti elektro-energetiky
znalosť v oblasti informačných a komunikačných technológií
Jazykové zručnosti
anglický jazyk ‐ B1 – mierne pokročilý
Odborné zručnosti
osvedčenie pre prácu s el. zariadeniami – Vyhl. č. 508/2009 Z. z. – min. §22
znalosť a skúsenosti z oblasti telekomunikácií, informatiky a elektrotechniky
skúsenosti s analýzou požiadaviek a následným návrhom komplexných riešení
Osobnostné predpoklady
samostatnosť, flexibilnosť, koncepčné myslenie, komunikatívnosť, analytické myslenie, kreativita, systematickosť, orientácia na tímovú prácu, bezúhonnosť
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 30. 04. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Bc. Peter Kazimír, vedúci odboru telekomunikácií
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 1.589,00 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11 % / polrok
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- zabezpečuje zber, spracovanie, vyhodnocovanie, poskytovanie a archiváciu nameraných údajov z obchodného merania v PS v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi spoločnosti,
- zabezpečuje zber údajov z merania kvality elektriny v PS a ich sprístupnenie odborným útvarom spoločnosti,
- zabezpečuje zber údajov z merania fázorov a ich sprístupnenie odborným útvarom spoločnosti,
- spolupracuje pri zabezpečovaní parametrizácie prenosových ciest a zariadení pre potreby SOM,
- zabezpečuje a kontroluje synchronizáciu času SOM,
- denne monitoruje činnosť komplexu zariadení SOM,
- spolupracuje pri riešení reklamácií týkajúcich sa nameraných a poskytovaných dát,
- generovanie a evidencia EIC kódov typu Z,
- nahlasovanie porúch, havárií zberu a spracovania údajov v SOM a ISOM,
- výkon náhradného spôsobu zberu dát, zadávanie a evidencia náhradných hodnôt v prípade nedostupnosti meraných údajov,
- vedenie referentského motorového vozidla.
Výkon práce na pracovnej ceste.
Práca nadčas v zmysle § 97 Zákonníka práce.
Pracovná pohotovosť v zmysle § 96 Zákonníka práce.
Na základe nariadenia priameho nadriadeného vykonávanie iných práce súvisiacich s pracovným zaradením.
Požadované vzdelanie uchádzača
ÚSO (úplné stredné odborné) v odbore energetika, elektrotechnika, IT, ekonomika
Požadovaná prax
3 roky
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ‐ pokročilý
MS Windows – pokročilý
Počítačové zručnosti – špecifické
hromadné spracovanie údajov, práca s databázami, monitoring sieťových prvkov
Jazykové zručnosti
anglický jazyk ‐ A2 – začiatočník
Odborné zručnosti
analýza dát v databázach, vyhľadávanie chýb a porúch
Osobnostné predpoklady
bezúhonnosť, zodpovednosť, precíznosť, zvládanie stresu, ochota pracovať mimo bežného pracovného času
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 30. 04. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Ing. Jaroslav Repáň, vedúci odboru správy automatizovaného systému zberu dát
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 1.800,00 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11 % / polrok
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- zabezpečovanie plynulého chodu sekretariátu daného úseku,
- spracovávanie, vybavovanie a archivácia internej a externej korešpondencie vrchného riaditeľa v zmysle platného registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu,
- prideľovanie internej a externej korešpondencie zodpovedným zamestnancom,
- organizačné zabezpečenie pracovného programu vrchného riaditeľa,
- zabezpečenie dodržiavania termínov predkladania materiálov na porady generálneho riaditeľa, predstavenstva a dozornej rady za daný úsek v zmysle interných predpisov,
- pripomienkovanie zmlúv podľa pokynu vrchného riaditeľa,
- vyhotovovanie zápisníc z porád a pracovných rokovaní vrchného riaditeľa,
- komplexná administratívna podpora a organizácia sekretariátu daného úseku a jeho podriadeným sekciám a odborom,
- evidencia a sledovanie čerpania nákladov príslušného organizačného celku,
- súčinnosť pri kontrole plnenia uznesení prijatých na poradách generálneho riaditeľa, zasadnutiach predstavenstva, dozornej rady a poradách vrchného riaditeľa,
- vyhodnocovania úloh z porád generálneho riaditeľa, zasadnutí predstavenstva a dozornej rady,
- zabezpečovanie a spracovávanie prezentačných podkladov a informácií potrebných pre prácu vrchného riaditeľa v spolupráci s podriadenými organizačnými celkami úseku prípadne ostatnými úsekmi,
- súčinnosť pri vypracovávaní pravidelných reportov a podkladov v rozsahu pôsobnosti príslušného úseku,
- spracovávanie informácií v príslušnom informačnom systéme (SAP, FIORI),
- kontrola súladu predkladaných materiálov do orgánov spoločnosti s internou dokumentáciou,
- kontrola dodržiavania interných procesov v rámci príslušného organizačného celku,
- súčinnosť pri tvorbe internej dokumentácie v gescii príslušného organizačného celku,
- koordinácia a vedenie agendy pečiatok v rámci spoločnosti SEPS v súlade s internými predpismi,
- spolupráca a súčinnosť s ďalšími úsekmi pri plnení spoločných úloh,
- dodržiavanie platnej dokumentácie riadenia spoločnosti.
Požadované vzdelanie uchádzača
VŠ (vysokoškolské II. stupňa)
Požadovaná prax
15 rokov v administratíve
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ‐ pokročilý
MS Windows – pokročilý
Jazykové zručnosti
anglický jazyk ‐ B1 – mierne pokročilý
Odborné zručnosti
vítame skúsenosť s prácou v programe SAP a spisovej službe
Osobnostné predpoklady
dobré organizačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť pri riešení úloh, flexibilita, zmysel pre detail, dôslednosť, dobré komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu, výkonnosť, tímovosť, bezúhonnosť
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 16. 04. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Ing. Tibor Szabo, vrchný riaditeľ úseku podpory riadenia
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 1.732,50 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11 % / polrok
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- vykonáva zaisťovanie a odisťovanie pracoviska pre práce na elektrickom zariadení elektrických staníc,
- v prípade nefunkčnosti diaľkového ovládania zabezpečuje na pokyn dispečera slovenského elektroenergetického dispečingu (SED) manipulácie z miestneho RIS-u,
- preberá od dispečera SED uvoľnené zariadenie a vykonáva zaistenie pracoviska,
- vykonáva pochôdzkovú kontrolu a prehliadku technologického zariadenia v zmysle príslušných miestnych prevádzkových predpisov,
- vystavuje „B“ príkaz,
- spolupracuje pri odstraňovaní poruchových stavov na zariadeniach prevádzkovej správy (PS),
- počas pracovnej doby a pohotovosti prijíma informácie o vzniknutých poruchových stavoch na zariadení PS,
- vykonáva kontrolu dodávateľských prác počas výkonu preventívnej údržby a opráv v súčinnosti so zamestnancami údržby elektrických staníc,
- odovzdáva a preberá zariadenia na výkon údržby, vedie referentské motorové vozidlo,
- slúži pohotovosť na základe mesačného rozpisu služieb,
- na výzvu zamestnanca stálej služby vykoná pohotovostný zásah,
- zúčastňuje sa na školení PG/MES/Z/01 (manipulácie a technicko-organizačné opatrenia na zaistenie bezpečnosti pri práci v elektrických staniciach).
Požadované vzdelanie uchádzača
ÚSO (úplné stredné odborné) v odbore elektrotechnika, energetika
Požadovaná prax
2 roky
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – základy
MS Windows – základy
Odborné zručnosti
odborná spôsobilosť podľa Vyhl. č. 508/2009 Z.z. (Vyhl. č. 718/2002 Z.z.) ‐ § 21
Osobnostné predpoklady
spoľahlivosť, zodpovednosť, bezúhonnosť, samostatnosť, flexibilnosť, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, tímový hráč
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 05. 05. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Bc. Pavol Dovičovič, vedúci odboru prevádzky – Západ
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 2.000,00 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11 % / polrok
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- zabezpečuje fyzickú a objektovú bezpečnosť objektov SEPS v zmysle požiadaviek zákona o KI,
- spolupracuje na tvorbe návrhov bezpečnostných opatrení za oblasť fyzickej a objektovej bezpečnosti (FOB),
- spolupracuje s ústrednými orgánmi štátnej správy (MH SR, MO SR a MV SR) v oblasti hospodárskej mobilizácie,
- zodpovedá za vedenie a aktualizáciu agendy hospodárskej mobilizácie (HM),
- vykonáva evidenciu a aktualizáciu údajov SEPS v Jednotnom informačnom systéme hospodárskej mobilizácie (EPSIS),
- zabezpečuje činnosť súvisiacu s oslobodzovaním zamestnancov SEPS od výkonu mimoriadnej služby/alternatívnej služby a od pracovnej povinnosti,
- komplexne posudzuje technické a technologické procesy v oblasti kontroly bezpečnosti a analyzuje ich priame a sekundárne dopady na bezpečnosť SEPS,
- podieľa sa na tvorbe internej dokumentácie spoločnosti – primárne fyzickej a objektovej bezpečnosti,
- vykonáva riadenie a koordináciu zamestnancov poskytovateľa SBS služieb,
- vykonáva vyšetrovanie bezpečnostných incidentov v oblasti fyzickej a objektovej bezpečnosti a predkladá návrhy opatrení na ich elimináciu.
Požadované vzdelanie uchádzača
VŠ (vysokoškolské II. stupňa) v odbore bezpečnosť
Požadovaná prax
5 rokov
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – pokročilý
MS Windows – pokročilý
Odborné zručnosti
radenie a kontrola fyzickej a objektovej bezpečnosti
znalosť zákona o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti
znalosť legislatívy v oblasti HM, práca s programom JISHM (EPSIS) výhodou
Osobnostné predpoklady
samostatnosť, flexibilnosť, koncepčné myslenie, komunikatívnosť, zmysel pre dôslednosť
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 16. 04. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Mgr. Miroslav Borza, vedúci odboru bezpečnosti
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
od 2.100 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 25% po splnení všetkých kľúčových ukazovateľov výkonnosti
Benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy:
- stravovanie,
- príspevok na dopravu do zamestnania a späť,
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily,
- príspevok na dovolenku,
- príspevok na zdravotnú starostlivosť,
- príspevok na rekreáciu detí zamestnancov,
- príspevok na sociálnu výpomoc,
- príspevok na podporu rodičovstva,
- príspevok na energie.
+ príspevok na III. pilier DDS
+ 5 dní dovolenky naviac
+ stravné lístky aj počas PN a dovolenky
+ 1. október „Deň energetiky“ – sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok)
Hlavné činnosti, zodpovednosti, právomoci:
- príprava plánov projektov a programov, vrátane rozsahu, harmonogramu, rozpočtu, zabezpečenia kvality a komunikácie so zainteresovanými stranami,
- analýza zdrojových potrieb a alokácia ľudských, materiálnych a finančných zdrojov,
- vypracovanie podkladov pre technickú špecifikáciu zákazky v spolupráci s manažérmi procesov, gestorov a zainteresovaných používateľov spoločnosti,
- koordinácia projektových tímov a zabezpečenie efektívnej spolupráce medzi organizačnými celkami spoločnosti,
- riadenie zmien v rámci projektov a hodnotenie rizík spojených s ich realizáciou,
- monitorovanie výkonnosti projektov oproti plánom a prijímanie opatrení na odstránenie odchýlok,
- formálne uzatváranie a vyhodnotenie projektov, vrátane vyhodnocovania výsledkov a získaných skúseností,
- zber a analýza požiadaviek jednotlivých organizačných celkov spoločnosti na nové ICT služby, alebo zmeny v existujúcich systémoch,
- prioritizácia požiadaviek a ich komunikácia smerom na riešiteľa, dodávateľa,
- aktívne sledovanie a vyhodnocovanie stavu riešenia požiadaviek riešiteľom, dodávateľom a ich eskalácia v prípade pretrvávajúcich problémov pri príprave a nasadení riešení na produkčné prostredie,
- identifikácia príležitostí na zlepšenie ICT procesov, produktov a služieb a návrh nápravných opatrení,
- podpora užívateľských akceptačných testov a vyhodnocovanie ich výsledkov,
- identifikácia chýb v ICT systémoch a návrh nápravných opatrení na zlepšenie kvality služieb,
- udržiavanie štandardov kvality a kybernetickej bezpečnosti v súlade s dokumentáciou spoločnosti a príslušnými medzinárodnými normami,
- udržiavanie pravidelnej a efektívnej komunikácie s vedením spoločnosti projektovými tímami a externými partnermi,
- zabezpečenie transparentnosti cieľov a priorít projektov voči všetkým zainteresovaným stranám,
- spolupráca na tvorbe a implementácii ICT politík a dokumentácie spoločnosti,
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Požadované vzdelanie uchádzača
Bc (vysokoškolské I. stupňa) – technický smer – informatika
Požadovaná prax
min. 5 rokov
Počítačové zručnosti
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – pokročilý
MS Windows ‐ pokročilý
Počítačové zručnosti – špecifické
certifikát preukazujúci odbornú spôsobilosť v oblasti projektového riadenia (Prince2, IPMA, …)
Jazykové zručnosti
anglický jazyk ‐ C1 ‐ pokročilý
Odborné zručnosti
minimálne 5 rokov skúseností v oblasti projektového manažmentu a/alebo analýzy, prípadne odborných konzultácií v oblasti technologických a/alebo riadiacich systémov
účasť minimálne na 2 IT projektoch implementácie / vývoja nových riešení a/alebo podpory
Osobnostné predpoklady
bezúhonnosť, tímovosť, lojalita, asertívnosť, prezentačné a organizačné schopnosti
Vodičský preukaz
skupina B
Termín ukončenia prijímania žiadostí: 14. 04. 2025
Podrobnejšie informácie Vám poskytne: Ing. Dušan Mánik,
vedúci odboru projektového riadenia a služieb ICT
Životopis obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť s označením čísla výberového konania a názvom pracovnej pozície zasielajte e-mailom na adresu vyberove.konania@sepsas.sk.